Hjem > Klubben > Medlemsskab

Medlemsskab

Har du fået lyst til at prøve at løbe orienteringsløb? Eller vil du høre lidt mere om sporten eller klubben ud over, hvad du kan finde af information her på siden?

Hvis ja, er du velkommen til at kontakte Sune Frederiksen via mail til klubben.

Hvad koster et medlemskab?

Børn (0-7 år):      Gratis
Junior (8-25 år):  200 kr/år
Senior:                400 kr/år
Familier/par:        Forskellige rabatter
Passive:               Gratis

Som medlem af Hvalsø OK får du mulighed for at deltage i vores hyggelige arrangementer, følges med os til diverse orienteringsløb og få hjælp til at forstå og bruge kort og kompas. Desuden får du Dansk Orienterings-Forbund´s medlemsblad Orientering tilsendt.

Ud over kontingent til klubben skal du som regel betale en startafgift på 25-100 kr for hvert orienteringsløb, som du deltager i. Ved træningsløb skal du ofte betale startafgiften kontant på dagen. For konkurrenceløb lægger klubben som regel ud for startafgiften, som du efterfølgende bliver opkrævet  ½ årligt i forbindelse med kontingentet.